Η Οφηλία, ξεκινά την μοναχική πορεία της και αναζητά την προσωπικότητά της, μέσα από τρείς διαφορετικές σκηνοθετικές προσεγγίσεις. Αυτές των Στανισλάφσκι, Μπρεχτ και Αρτώ.
Ο λόγος για τη θεατρική εγκατάσταση «αδιέξοδος έρωτας, Oφηλία» σε σκηνοθεσία Νίκου Διαμαντή, με την οποία τo Δημοτικό Θέατρο Πειραιά συμμετέχει στις συναντήσεις του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών, στους Δελφούς.
Η θεατρική εγκατάσταση θα παρουσιαστεί σε τρείς διαφορετικούς χώρους, σε τρεις διαφορετικές στιγμές της ημέρας (2 Ιουλίου): Το πρωί (10.00), στον αύλειο χώρο της εκκλησίας του Αγίου Γεωργίου στον ελαιώνα, το απόγευμα (19.00), στην Ρωμαϊκή Αγορά του Αρχαιολογικού Χώρου των Δελφών και το βράδυ (22.00), στο Πάρκο Γλυπτικής Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών.
Η συγκεκριμένη πρόταση αναζητά την προσωπικότητα της Οφηλίας, μέσα από τρείς διαφορετικές σκηνοθετικές προσεγγίσεις: Στανισλάφσκι, Μπρεχτ, Αρτώ και είναι το αποτέλεσμα πολύμηνης δουλειάς και έρευνας, του Νίκου Διαμαντή και έξι ομάδων φοιτητών Θεατρολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, οι οποίοι αναζήτησαν την προσωπικότητα της Οφηλίας, στο πλαίσιο του μαθήματος σκηνοθεσίας.
Κρατώντας την κεντρική ερωτική σκηνή ανάμεσα στον Άμλετ και την Οφηλία, χτίστηκε μία παράσταση με στόχο να αναδειχθεί, η γυναικεία ευαισθησία.
Η θεατρική εγκατάσταση αδιέξοδος έρωτας, Oφηλία, σημειώνει, ο Νίκος Διαμαντής, θέτει ζητήματα γυναικείας ύπαρξης. Οι σχέσεις των δύο φύλων, το ερωτικό αδιέξοδο, ο ερωτικός τρόμος η αναποφασιστικότητα, ο έρωτας στο απόγειο του. Η αθωότητα της νιότης όταν δίνεται για πρώτη φορά στον έρωτα. Επιλέξαμε να ερευνήσουμε όλα τα παραπάνω θέματα μέσα από τρείς σκηνοθετικούς τρόπους. Η πρόταση αυτή δεν έχει να κάνει με την μέθοδο αλλά με την ουσία του σαιξπηρικού κειμένου, άλλοτε ως κριτική ανάμεσα στα δύο φύλα κι άλλοτε ως τόπος αθωότητας.
Η Οφηλία φοβάται, ερωτεύεται, απογοητεύεται από τον Άμλετ και αγανακτεί. Τρελαίνεται σταδιακά λόγω της ανατρεπτικής συμπεριφοράς του Άμλετ. Η τρέλα της κορυφώνεται με τον θάνατο του πατερά της γι αυτό και αυτοκτονεί. Η κοινωνική της θέση, την εμποδίζει να εκφράσει όλα αυτά που νιώθει. Τα όπλα της είναι η αγάπη και η “τρέλα”.
Ταυτότητα: Σύλληψη – σκηνοθεσία Νίκος Διαμαντής
Συνεργάζονται (με αλφαβητική σειρά): Μαρίνα Ελευθεριάδου, Νικόλαος Κλάδης, Αγγελίνα Κλαυδιανού, Κωσταντίνος Μαρούγκας, Νικόλαος Μαρνάς, Εμμανουέλα Μπαριτάκη Νέλη Μπαριτάκη Ευγενία Ξυγκόρου, Ανδρέας Πάλλης Ουρανία Πολυχρονάκη, Μελισάνθη Ρεγκούκου, Ιωάννα Τσακίρη, Νικόλαος Φουρτζής, Θανάσης Χαλκιάς, Χρυσή Χατζηβασιλείου, Δημήτρης Χριστοφορίδης
Στην παράσταση αδιέξοδος έρωτας, Oφηλία έχουν ενταχθεί τρία κείμενα του Χρήστου Χρηστόπουλου.