Απίστευτες φορολογικές επιθέσεις σχεδιάζονται με θύματα όπως πάντα τους εύκολους στόχους. Σε αυτό το γύρο φοροεπιδρομής το μάρμαρο θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων και ιδιαίτερα όσοι θέλησαν αγοράζοντας πετρελαιοκίνητο να γλιτώσουν κάποια χρήματα.
Το σχέδιο προβλέπει εξίσωση των φόρων σε ντίζελ και αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.
Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι αναμένεται η μέση τιμή των καυσίμων να διαμορφωθεί:
- Βενζίνη στο 1,45
- Ντίζελ στο 1,12
Η κίνηση αυτή μοιραία θα επιφέρει αυξήσεις σε μια σειρά από υπηρεσίες, μεταφορές και αγαθά.
Το χτύπημα για τους ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων δεν σταματά εδώ αφού εξετάζεται αναδιοργάνωση του συστήματος τελών κυκλοφορίας που μέχρι σήμερα ή δεν πλήρωναν ή ήταν μειωμένο.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι το τσουνάμι αυτό θα συμπαρασύρει και την υγραεριοκίνηση.
Η φοροκαταιγίδα όμως δεν σταματά εδώ αφού πρέπει να συγκεντρωθούν 900 εκατομμύρια για να κλείσει η συμφωνία. Έτσι σκέφτεται απίστευτες πηγές φορολόγησης όπως:
- Αύξηση φόρων αγοράς ΙΧ (με επιβάρυνση στα μεσαία κυβικά)
- Αύξηση Ειδικού Τέλους Κινητής Τηλεφωνίας
- Ειδικό Τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης
Δηλαδή όποιος έχει συνδρομητική θεωρείται έχων και κατέχων άσχετα αν πήγε σε αυτή την επιλογή για να βρει ένα οικονομικό πακέτο τηλεφωνίας και τηλεόρασης.
Η γαρνιτούρα στο δηλητηριώδες κοκτέιλ είναι ότι ο ΕΝΦΙΑ θα πρέπει να «μεγαλώσει» κατά 200 εκ. ευρώ ενώ οι φόροι από τα εισοδήματα ενοικίων άλλα 250 εκ. ευρώ.
Τα βαμπίρ των δανειστών βέβαια δεν ικανοποιούνται αφού έχουν ζητήσει αύξηση ΦΠΑ σε ΔΗΕ και ΕΥΔΑΠ κάτι που για την ώρα απορρίπτει η κυβέρνηση και προτείνει αυτό να γίνει σε εφημερίδες και περιοδικά.
Ο κοινός νους θα πει «τι άλλο θα σκεφτούν», όμως η πραγματικότητα έχει δείξει ότι ξέρουν πολύ καλά τι άλλο θα ζητήσουν.