Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και αυτό ισχύει κυρίως και περισσότερο στον τομέα της διαφήμισης.
Η συγκεκριμένη βιομηχανία έχει πάει σε άλλο επίπεδο τα τεχνάσματα για να κάνει ελκυστικότερο το διαφημιζόμενο προϊόν.
Στις διαφημίσεις τροφίμων, ο φακός δεν λέει την αλήθεια και στην πραγματικότητα κανείς δεν θα ήθελε να φάει αυτά που βλέπει…
Διάφορες τεχνικές φωτισμού αλλά κυρίως υλικά που παίρνουν την θέση των τροφίμων μας ξεγελούν στο έπακρο.
Μερικές από τις τεχνικές των ειδικών είναι:
Καλοψημένες μπριζόλες που όμως δεν ψήθηκαν αλλά βάφτηκαν με βερνίκια. Το ίδιο και στα κοτόπουλα που έχουν προηγουμένως παραγεμιστεί με ύφασμα ή χαρτιά.
Η σαντιγί αντικαθίσταται καλύτερα από τον αφρό ξυρίσματος πάνω σε έναν καφέ ή γλυκό.
Πουρές πατάτας αντί για παγωτό.
Κόλλα στη θέση του γάλακτος.
Χάμπουργκερ και παρόμοια τρόφιμα που έχουν… ύψος στηρίζονται με χαρτόνια και άλλα.
Σάλτσες εμπλουτισμένες με λιωμένα κεριά για να δώσουν περισσότερο χρώμα.
Σπρέι, αποσμητικά, λάδια κινητήρα ψεκάζονται πάνω στις τροφές για να τις κάνουν πιο γυαλιστερές.
Στο βίντεο που ακολουθεί καταλαβαίνουμε ότι ο φακός ξέρει να λέει πολύ καλά… ψέμματα.