Σε λίγο καιρό θα περάσει στη Βουλή η σύμβαση της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport. Πρόκειται για τα περιφερειακά αεροδρόμια: Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Ακτίου, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Χανίων, Κω, Μυτιλήνης Ρόδου, Μυκόνου, Σάμου, Σαντορίνης και Σκιάθου.
Μετά το κλείσιμο της συμφωνίας η εκπρόσωπος του Β. Σόιμπλε, δήλωσε: «Οι ιδιωτικοποιήσεις ήταν πάντα σημαντικές για τη γερμανική κυβέρνηση».
Τι θέλει να πει ο ποιητής; Δηλαδή, ο Σόιμπλε μέσω της εκπροσώπου του;
Ότι η Γερμανία τα τελευταία χρόνια ικανοποίησε τις επιθυμίες που είχε από την Ελλάδα και που ήταν εις βάρος των συμφερόντων του ελληνικού λαού και με την επιβολή μνημονιακών πολιτικών, μας υποχρέωσε να τις δώσουμε τα 14 αεροδρόμια.
Τις δίνονται για 40 χρόνια (ίσως γίνουν και 50 χρόνια) για να εισπράξει το ελληνικό κράτος εφάπαξ τίμημα 1,234 δις ευρώ (η πλέον αισιόδοξη πρόβλεψη), το φθινόπωρο του 2016 και για όλα τα χρόνια της εκχώρησης (από 40-50 χρόνια) το χρηματικό ποσό των 10 δις ευρώ.
Τα οφέλη της γερμανικής κρατικής Fraport από τη συμφωνία θα είναι η σημαντική αύξηση των εσόδων τους, καθώς τα 14 ελληνικά αεροδρόμια το 2016 αναμένεται οι πελάτες τους να ξεπεράσουν τα 25 εκατομμύρια. Πέρυσι οι πελάτες τους ήταν 22 εκατομμύρια. Με αυτά τα κέρδη, πώς να μην χαίρεται ο Σόιμπλε;
Το ζήτημα είναι, γιατί χαίρονται υπουργοί και κυβερνητικά στελέχη!