Υπάρχει μία εταιρεία την οποία το ωράριο εργασίας είναι, θα μπορούσαμε να πούμε, ιδιαίτερο!
Διότι η δουλειά ξεκινάει κάθε πρωί στις 9.06 και αυτό είναι… επίσημο!
Η εταιρεία πληροφορικής Pivotal Software, που έχει 20 έδρες παγκοσμίως, έχει σίγουρα το πιο περίεργο αλλά και αποδοτικό ωράριο.
Στις 9.06 κάθε πρωί χτυπάει ένα… κουδούνι!
Μόλις ακουστεί το κουδούνι αυτό, οι υπάλληλοι τρέχουν και μαζεύονται σε μία αίθουσα όπου διεξάγεται το καθιερωμένο δεκάλεπτο meeting. Στη συνέχεια οι προγραμματιστές κάθονται στα γραφεία τους, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν πραγματοποιούνται άλλες συναντήσεις για να μην αποσπώνται από τη δουλειά τους.
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Pivotal, Rob Mee λέει ότι με αυτή την πρωτοβουλία η μέρα τους στη δουλειά γίνεται πιο αποτελεσματική.
«Συνειδητοποίησα ότι αν αφήσεις τους προγραμματιστές στο γραφείο τους, μπορεί να χαζεύουν μέχρι τις 10», αναφέρει ο Rob Mee. «Κι αν δεν έχουν φάει θα πεινάσουν μέχρι τις 11, οπότε θα κάνουν ένα διάλειμμα για φαγητό και μετά θα δουλεύουν μέχρι το απόγευμα, πράγμα που δεν είναι καθόλου παραγωγικό».
«Έτσι σκεφτήκαμε να προσφέρουμε πρωινό σε όλους για να τους δώσουμε έτσι ένα κίνητρο να είναι κάθε πρωί στη δουλειά τους στην ώρα τους».
Οπότε όλοι οι εργαζόμενοι παίρνουν δωρεάν το πρωινό τους κάθε πρωί πριν αρχίσουν να δουλεύουν στις 9.06 ακριβώς.
Θα μου πείτε τώρα, γιατί στις 9.06;
Η απάντηση του υπευθύνου της εταιρείας είναι απλή: «Αν ο κάναμε 9.00 οι προγραμματιστές θα καταπιέζονταν ψυχολογικά γιατί θα σκέφτονταν συνέχεια ότι μπορεί να αργήσουν να έρθουν. Έτσι σκεφτήκαμε να κάνουμε την ώρα προσέλευσης στις 9.05, αλλά αυτή η ώρα παραήταν ακριβής για τους προγραμματιστές που δεν τους αρέσει η τελειομανία, έτσι αποφασίσαμε να το κάνουμε 09.06 και το όλο πράγμα πήρε μια πιο διασκεδαστική τροπή».
Διασκεδαστικό ή μη πάντως, το ωράριο αποδίδει, καθώς η εταιρεία είναι πολύ επιτυχημένη, με τζίρο 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο.
Μάλιστα στους επενδυτές της συμπεριλαμβάνονται μεγάλες εταιρίες υπολογιστών όπως η Dell Technologies, η Microsoft αλλά και η General Electric όπως και η αυτοκινητοβιομηχανία της Ford.
Το πελατολόγιό της περιλαμβάνει τις BMW, Mercedes-Benz, Lockheed Martin, NBC, Bloomberg, Orange, eBay, South West Airlines και το Twitter.