Όλα ξεκινούν από το γεγονός ότι οι… απλοί θνητοί θέλουν να είναι βασιλιάδες. Γενικά βέβαια, αλλά πολύ περισσότερο την ημέρα του γάμου τους.
Γι αυτό η μουσική… υπόκρουση που επέλεξε η βασίλισσα Βικτόρια για το γάμο της κόρης της, χρησιμοποιήθηκε από όλους τους υπηκόους της και έφτασε μέχρι σήμερα…
Στις 25 Ιανουαρίου του 1858 η βασίλισσα Βικτόρια πάντρευε την κόρη της και επέλεξε για μουσική δύο διαφορετικές συνθέσεις.
Η πρώτη, με τον τίτλο Γαμήλιο Χορωδιακό, ακούγεται κατά τη διάρκεια της τελετής και γράφτηκε από τον Ρίχαρντ Βάγκνερ το 1848 για την όπερα Λόενγκιν. Η δεύτερη, αυτή που όλοι ξέρουμε ως Γαμήλιο εμβατήριο, αποτελεί δημιουργία του Φέλιξ Μέντεσλον και ακούγεται καθώς το ζευγάρι βγαίνει από την εκκλησία.
Το μουσικό αυτό θέμα είχε γραφτεί για το έργο του Σαίξπηρ «Όνειρο θερινής νυκτός».
Το γεγονός όμως ότι επιλέχθηκε για το γάμο της πριγκίπισσας, άλλαξε τελείως την ιστορία του…