Η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας Baidu ανέπτυξε μια συνεργασία με την γνωστή αλυσίδα εστιατορίων KFC της χώρας με στόχο να λειτουργήσουν ένα “έξυπνο εστιατόριο” στο Πεκίνο.
Τι θα είναι αυτό; Μέσω της ρομποτικής αναγνώρισης προσώπου και άλλων στοιχείων του πελάτη όπως ηλικία και φύλλο θα προτείνει φαγητό.
Στηρίζεται σε ένα πρόγραμμα το οποίο “μαντεύει” τι θα ήθελε να φάει ο πελάτης και το προτείνει. Βέβαια ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να επιλέξει το μενού της “τεχνητής νοημοσύνης” αλλά οι υπεύθυνοι πιστεύουν ότι θα προσφέρει ταχύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση όπως και αύξηση της πελατείας.