Κάποια βιολετί μάτια συνάντησαν ένα γοητευτικό βλέμμα και… εγένετο έρωτας και γάμος.
Και μετά εγένετο… καβγάς και οι χαρακτήρες συγκρούστηκαν.
Κάπως έτσι ήρθε το διαζύγιο και -ως εδώ- όλα φυσιολογικά…
Μετά όμως, τα μάτια ξανασυνάντησαν το βλέμμα και ο έρωτας επανήλθε ανελέητος.
Και να πάλι ο γάμος.
Και νάτο πάλι το διαζύγιο…
Έρωτας, εμμονή ή τάση αυτοκαταστροφής δεν έχει σημασία γιατί αυτή η ιστορία δεν ήταν συνηθισμένη…
Γιατί εκείνη ήταν η Ελίζαμπεθ Τέιλορ και εκείνος ο Ρίτσαρντ Μπάρτον.
Μπορεί όλη η ζωή τους να είχε συνδεθεί με το κινηματογραφικό πανί, αλλά μάλλον ούτε και οι ίδιοι περίμεναν όταν πρωτοσυναντήθηκαν πως θα έγραφαν με τη σχέση τους κινηματογραφικό σενάριο.
Τα δικά τους βλέμματα συναντήθηκαν σε έναν έρωτα δυνατό, αλλά ανίσχυρο μπροστά στην εξουσία της δόξας.
Είναι άλλωστε συνηθισμένο όταν τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν και στους δυο να γίνει έκρηξη. Γιατί έστω για λίγο να φωτιστεί ο ένας πιο πολύ, η ματαιοδοξία πυροβολεί τον έρωτα και τον στέλνει στο χωρισμό…
Μια σχέση πραγματικής ζωής, που ξεκίνησε και τελείωσε –αν τελείωσε ποτέ- κινηματογραφικά.
Στο πρώτο του φλερτ εκείνη αποφάσισε ότι… «δεν θα γίνει άλλη μια τρύπα στη ζώνη του». Τελικά έγινε η μεγάλη αγάπη της ζωής του.
Η πρώτη τους συνάντηση σε ένα πάρτι απέτυχε παταγωδώς, καθώς εκείνος -γνωστός γυναικάς της εποχής- άρχισε να τη φλερτάρει και εκείνη εκνευρίστηκε.
Λίγα χρόνια αργότερα εκείνη ντυνόταν –για 1.000.000 δολάρια-«Κλεοπάτρα» και εκείνος την ερωτευόταν παράφορα.
Ο έρωτας που άρχισε το καλοκαίρι του 1962 στα στούντιο της Τσινετσιτά, στα γυρίσματα της επικής ταινίας, οφειλόταν κυρίως στην επιμονή του Μπάρτον, ο οποίος συνέχιζε να τη φλερτάρει παρά τις δικές της αρνήσεις.
Το πάθος τους, την εποχή της… Ρώμης έμεινε παροιμιώδες στους κινηματογραφικούς –και όχι μόνο- κύκλους και εκείνοι δεν φαίνεται να ενοχλούνταν από αυτό, παρά το γεγονός πως και οι δύο βρίσκονταν, τυπικά τουλάχιστον, σε άλλους γάμους. Ο 37χρονος Ρίτσαρντ με την ηθοποιό Σίμπιλ Ουίλιαμς και η 29χρονη Ελίζαμπεθ με τον τέταρτο σύζυγό της τραγουδιστή Έντι Φίσερ.
Δύο χρόνια μετά, τον Μάρτιο του 1964, εννέα μόλις μέρες μετά το διαζύγιο εκείνης, γίνεται ο γάμος τους.
Το ευτυχές τέλος ενός μεγάλου έρωτα…
Το ευτυχές όταν ακολουθεί το «The End» των τίτλων.
Σε αυτή την περίπτωση όμως ακολούθησαν 10 χρόνια πάθους ανάμεσα σε δύο έντονες προσωπικότητες. Γεγονός που αναπόφευκτα οδήγησε σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις.
Καβγάδες, ζήλεια και ο εθισμός εκείνου στο ποτό, έφεραν το διαζύγιο.
Χώρισαν τον Ιούνιο του 1974.
Αλλά, είπαμε, τα βλέμματα δεν καταλαβαίνουν από ασυμφωνία χαρακτήρων…
Έτσι μόλις ένα χρόνο μετά, το 1975 βρίσκονται και πάλι παντρεμένοι.
Μόνο που και αυτή τη φορά οδηγήθηκαν στο διαζύγιο…
Και κάπως έτσι οι δύο τους από πρωταγωνιστές ταινιών, έγιναν πρωταγωνιστές σε μία από τις ιστορίες αγάπης που λάτρεψε το κοινό της εποχής τους.
Ήταν ο έρωτας που ονειρευόταν κάθε έφηβη, μην λαμβάνοντας υπόψη της φυσικά τα δύο διαζύγια.
Τον Αύγουστο του 1976 οι δυο τους χώρισαν οριστικά, αν και συνέχιζαν να ανταλλάσσουν μεταξύ τους ερωτικές επιστολές. Από μια τραγική ειρωνεία, η τελευταία του επιστολή προς εκείνη φτάνει στα χέρια της λίγες μέρες μετά το θάνατό του τον Ιούνιο του 1984, σε ηλικία 58 ετών…
Ένας έρωτας που ποτέ δεν τέλειωσε.
Έμεινε παντοτινός σαν τα διαμάντια με τα οποία “ντύθηκε”.
Τα δώρα που της έκανε και ανάμεσά τους το δαχτυλίδι που εκείνη πάντα φόραγε στο χέρι της.
Μετά το χωρισμό τους παντρεύτηκαν και οι δυο ξανά, αφού στις ζωές τους οι γάμοι κατείχαν… μεγάλους αριθμούς.
Μα τι με αυτό;
«Ζήσαμε για πολλά χρόνια έναν εφιάλτη. Είμαι υπεύθυνος για το μισό και η Ελίζαμπεθ για τον υπόλοιπο. Ξύνουμε ο ένας τις πληγές του άλλου έτσι ώστε να μη μας απομένει παρά ο χωρισμός», αλλά «είμαστε δεμένοι με ατσάλι…», έγραφε εκείνος στο ημερολόγιό του.
Και εκείνη σε έναν απολογισμό, που περιλάμβανε οκτώ γάμους, τον ονόμασε έρωτα της ζωής της…
Πάθος, έρωτας ή… διαμάντια;