Απίστευτα ρατσιστική διαφήμιση της κινεζικής τηλεόρασης ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων σε όλο τον κόσμο.
Η διαφήμιση έγινε για ένα απορρυπαντικό πλυντηρίου (Qiaobi) που για να δείξει το πόσο λευκαντικό είναι, χρησιμοποιεί έναν μαύρο άνδρα τον οποίο βάζει στο πλυντήριο η γυναίκα και βγαίνει… κατάλευκος και Κινέζος.
Η διαφήμιση που ξεπερνά κάθε όριο στον δυτικό πολιτισμό προβλήθηκε σαν όλες τις άλλες. Άσχετα αν προωθούσε ένα ρατσιστικό μήνυμα και μάλιστα με ευτελιστικό σενάριο.
Στην κινεζική κουλτούρα ισχύει το όσο πιο λευκός τόσο το καλύτερο ως απομεινάρι παλαιότερων πεποιθήσεων σχετικά με την κοινωνική τάξη. Οι εργάτεςπου δούλευαν στον ήλιο ήταν πιο σκούροι, ενώ οι αριστοκράτες ανοιχτόχρωμοι. Αυτό όμως δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το να προσβάλεις βάναυσα την μαύρη φυλή και να προσπαθείς να το κάνεις με τον πιο γελοίο τρόπο.